A set of seminars in which you will gain expertise of ongoing trends in public relations not only by virtue of theoretical presentations, but most importantly by the form of case studies, examples from practice and networking with colleagues from the field.
PR Brunch 14: Customer Journey
Čtrnáctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting vám přinesl návody, jak vaše komunikace může zaujmout ty správné lidi a udělat z nich vaše zákazníky.
PR Brunch 13: Jak propojit brand šéfa s brandem firmy
Třináctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting vám přinesl důvody a návody pro budování image vašeho lídra, tak aby z jeho reputace těžila i vaše organizace.
PR Brunch 12: Jak komunikovat CSR
Dvanáctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting vám představil rozdíly mezi CSR, sponzoringem, charitou a donátorstvím.
PR Brunch 11: Jak měřit PR aneb jak dokázat Jitce z finančního, že PR fakt má cenu
Jedenáctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting představil nové způsoby měření PR a reputační analýzu.
PR Brunch 10: Storytelling
Již desátý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat pomocí vyprávění příběhů.
PR Brunch 9: Krizová komunikace v období změn
Devátý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat v době dlouhodobých změn ve vašem odvětví.
PR Brunch 4: Jak na media relations v roce 2017?
Čtvrtý PR brunch organizovaný PRAM Consulting a Médiářem
PR Brunch 3: Jak Vám může vizuální komunikace pomoci být vidět?
Třetí PR brunch organizovaný PRAM Consulting a Médiářem
PR Brunch 2: Jak díky PR a employer brandingu zvýšit výnosy
Druhý PR brunch organizovaný PRAM Consulting a Médiářem
PR Brunch 1: Jak může PR ovlivnit příjmy vaší firmy
První PR brunch organizovaný PRAM Consulting a Médiářem