Blog

6. 8. 2018

Seriál #2: Data-driven storytelling

Data-driven storytelling vám umožní poskytnout redakční a tvůrčí rámec pro oslovení správného publika s příběhy, které jsou pro ně důležité. Uvedený přístup umožňuje výzkum a analýzu publika v reálném čase v rámci Paid, Earned, Shared a Owned médiích.

Read more

30. 7. 2018

Seriál #1: Data-driven storytelling

Buďte proaktivní a měňte obsah na základě konkrétní zpětné vazby namísto pouhých odhadů a získejte co nejvíce z vašeho rozpočtu při realizaci integrovaných, extrémně zaměřených a vysoce efektivních sdělení.

Read more

10. 5. 2017

Přítomnost na veletrhu, nebo jen tisková konference?

Pro firmy představuje účast na veletrhu značnou časovou náročnost a ještě větší finanční náklady. Zamysleme se tedy nad tím, proč je tak důležité účastnit se setkání příslušného sektoru zvláště pro společnosti z B2B segmentu.

Read more