Nastavení soukromí
NTT Social Selling
více
Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.
Těšíme se na viděnou.
PRAM Consulting byl klíčovým partnerem v oblasti komunikace pro Rohlík.cz v době, kdy čelil výzvám v rámci veřejného vnímání a legislativy. PRAM poskytl služby v oblastech public relations, krizové komunikace, public affairs a dalších, což pomohlo Rohlíku upevnit jeho pozici na trhu a efektivně řešit krizovou situaci z roku 2022. Klíčové bylo zvolit adekvátní public relations taktiky, abychom podpořili a otočili vnímání značky Rohlíku ve veřejném sektoru.
V první fázi stanovování public affairs strategie si vždy definujeme klíčové stakeholdery na trhu. Pro Rohlík jsme proto dali dohromady platformu hlavních hráčů v oblasti gig ekonomiky (zakázkové ekonomiky), společně s oborovými svazy, ministerstvy a hlavními novináři. S nimi jsme hned začali komunikovat a sdílet informace. Někteří ze stakeholderů už v té době byli dál než my, a to i v jednáních s Evropskou komisí. My jsme ale díky sestavení této platformy byli schopni ihned stanovit klíčovým stakeholderům jejich aktivity. Postupovali jsme dále v procesu ustanovení gig ekonomiky jako přínosné pro ekonomiku České republiky.
Ať už jednotlivé kroky v rámci legislativního procesu, nebo iniciativy (respektive jednání na půdě Parlamentu), neustále jsme sledovali vývoj trhu a legislativy ve spolupráci s právníky. Vždy jsme tak měli právní názor spolupracujících advokátů a právní kanceláře.
Externí komunikací na média jsme pomáhali odkomunikovat naše hodnoty (hodnoty společnosti Rohlík), tak aby zainteresovaná odborná veřejnost byla informovaná, respektive abychom jí přesvědčovali i ze strany médií.
Výsledkem naší práce je legislativa, která je akceptovatelná pro udržitelné podnikání Rohlíku a dalších platforem v oblasti gig ekonomiky.
v rámci platformy
ze zahraničí
výstupů v médiích
ebooku o gig ekonomice
v rámci legislativních procesů
Tato případová studie ilustruje, jak PRAM Consulting navigoval Rohlík.cz krizí pomocí ucelené a promyšlené public relations strategie, a jaký pozitivní dopad to mělo na podnikání společnosti a její postavení ve veřejném prostoru.
NTT Social Selling
vícePreciosa Net Promoter Score
víceSES Astra Strategické poradenství
víceRed Hat Marketing
vícePreciosa Public Relations
vícePanasonic Media relations
vícePortu Projekt
vícePR Brunch Semináře
víceLindab Reputační analýza
víceHORNBACH Tvorba ESG reportu
víceFilmBox Digitální komunikace
víceDieselgate Krizová komunikace
více