Nastavení soukromí
NTT Social Selling
více
Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.
Těšíme se na viděnou.
V roce 2023 se společnost TAMEH Czech ocitla v ostrém sporu se svým odběratelem – hutní firmou Liberty Ostrava. Liberty přestala platit za dodávky energií a ve veřejném prostoru obvinila TAMEH z ohrožení tisíců pracovních míst. PRAM Consulting ve spolupráci s právní kanceláří Havel & Partners navrhl a realizoval reputační a krizovou komunikační kampaň, jejímž cílem bylo změnit jednostranný narativ a ochránit dobré jméno TAMEHu. Kauza se v mediálním prostoru stala velmi sledovanou a klíčovou pro budoucnost firem i zaměstnanců.
Pokles negativních výstupů.
Celkový počet výstupů tiskového mluvčího.
GRP
Udržení podílu negativních výstupů na SoMe.
TAMEH Czech, dodavatel energií pro Liberty Ostrava, přestal kvůli dluhu 2 miliardy Kč dodávat energie. Liberty tuto situaci využila k mediálnímu útoku a veřejně obvinila TAMEH z ohrožení výroby oceli i pracovních míst. TAMEH čelil silnému negativnímu narativu, zatímco skutečnou příčinou problémů bylo hospodaření Liberty a odliv financí do zahraničí. Bylo nutné reputaci TAMEHu ochránit a zároveň vysvětlit komplexní právní a ekonomické souvislosti všem zainteresovaným skupinám.
Ve spolupráci s klientem jsme navrhli strategii aktivní a transparentní komunikace, která TAMEH pozicovala jako „Davida“ v souboji s „Goliášem“. Komunikace zahrnovala:
Součástí strategie byla i pravidelná práce s médii a cílená interní i externí komunikace vůči zaměstnancům, odborům, obchodním partnerům, politikům a státním institucím.
Kampaň se ukázala jako velmi efektivní:
NTT Social Selling
vícePreciosa Net Promoter Score
víceSES Astra Strategické poradenství
víceRed Hat Marketing
vícePreciosa Public Relations
vícePanasonic Media relations
vícePortu Projekt
vícePR Brunch Semináře
víceLindab Reputační analýza
víceRohlík Řízení krize a ovlivňování legislativy
víceHORNBACH Tvorba ESG reportu
víceFilmBox Digitální komunikace
více