Nastavení soukromí
NTT Social Selling
více
Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.
Těšíme se na viděnou.
PRAM Consulting je strategickým partnerem v oblasti komunikace pro SES Astra, provozovatele satelitů s flotilou několika desítek družic. Služeb public relations, krizové komunikace, public affairs, digitální komunikace, produkce, event managementu a strategického poradenství v oblasti českého i globálního telekomunikačního trhu využívá klient od roku 2006, kdy začal proces digitalizace televizního vysílání. V konečném výsledku PRAM Consulting přispěl ke zvýšení penetrace satelitního vysílání na našem území a klienta podpořil v klíčovém tržním momentu.
O tolik se zvětšil počet uživatelů SES Astra v ČR za první rok kampaně
Tolikrát se znásobila penetrace satelitního vysílání na území ČR
Nárůst povědomí o značce SES Astra
Celkový zásah mediálních výstupů o Astra Talent (v 9 zemích)
Počet výstupů o Astra Talent v 9 zemích
V průběhu let 2007 až 2011 probíhala v ČR digitalizace televizního vysílání a česká média i úřady zprvu propagovaly pouze pozemní (terestrický) digitální signál, čímž znevýhodňovaly satelitní i kabelové televizní operátory. V rámci komunikace bylo třeba satelit etablovat jako alternativu k pozemnímu vysílání, představit jeho výhody jak u široké veřejnosti, tak u vládních i nevládních organizací, a zároveň prezentovat klienta jako odborníka na televizní vysílání.
PRAM Consulting navrhnul dlouhodobou strategii komunikace s cílem přesvědčit televizní diváky o migraci na satelitní platformu a tím zvýšit penetraci satelitního vysílání v ČR. Vznikla stránka onastra.cz a onastra.sk s informacemi o výhodách satelitního vysílání a rozsahu přijímaných kanálů, byla založena FB stránka, nasazeny online bannery a printová i televizní reklama. Kromě B2C komunikace jsme upevnili vztahy s klíčovými partnery pomocí pravidelných eventů a nového věrnostního programu. Za klienta jsme komunikovali i s vládními orgány a expertními skupinami, které se procesem digitalizace zabývaly. V rámci media relations jsme pracovali s celostátními i regionálními médii a pořádali novinářské akce a press tripy v ČR i zahraničí. Brand SES Astra jsme úspěšně etablovali i pomocí CSR projektu Astra talent, dětské výtvarné soutěže, již jsme kompletně navrhli a řídili po dobu pěti let.
Během prvního roku naší kampaně SES Astra zdvojnásobila počet svých uživatelů v ČR. Penetrace satelitního vysílání na území ČR se zčtyřnásobila (z 12 na 44 %) a lokální partner navýšil počet svých zákazníků z 50 000 na 1,5 milionu. Astra talent byl kromě ČR nasazen v dalších 8 zemích a pomohl zvýšit známost značky SES Astra v regionu CEE o 15 %. Ve spojitosti s Astra talentem bylo publikováno 615 mediálních výstupů, které zasáhly 30 miliónů čtenářů. Pro SES Astra se naše komplexní pojetí komunikace stalo celosvětovou „success story“.