Zajímáte se o případové studie?

Pokud nám zanecháte své kontaktní údaje, zašleme Vám takové, které s Vaším byznysem souvisí.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Případové studie

PR Brunch

Semináře

 

PR Brunch je označení série seminářů a komunikační aktivita Pramu a Médiáře. Každý ze seminářů je určen pro marketingové manažery a tiskové mluvčí významných firem.
 
PR Brunch je unikátním komunikačním nástrojem agentury PRAM Consulting. Jedná se o sérii seminářů prezentující spojení „PRAM=kreativita=PR zaměřené na výsledky“. Díky PR Brunchi a jeho komunikaci v tradičních médiích i online světě agentura PRAM posiluje svou image. PR Brunch je i efektivním nástrojem pro talent management. 

623
členů komunity
18
seminářů

Popis stávající situace

Přes značné povědomí o agentuře PRAM mezi PR agenturami nebyl PRAM příliš znám mezi PR a marketingovými manažery a tiskovými mluvčími významných firem. V minulosti bylo povědomí o značce PRAM budováno zejména přes sociální sítě a zprávami a komentáři v odborných médiích. Cílem tedy bylo vytvořit pravidelnou aktivitu, kterou se PRAM bude systematicky prezentovat jako odborník na oblast PR, seznámí se s novými talenty v oboru a přinese zajímavé informace a možnosti potenciálním zákazníkům.

 

Realizace

Pro zajištění potřebné nezávislosti a oslovení cílové skupiny jsme využili mediálního a strategického partnera – odborný web Médiář, který koncem roku 2015 hledal partnera pro organizaci vzdělávacích seminářů, kterými by upevnil své postavení v oboru.


Při výběru a zpracování témat spolupracujeme s redakcí Médiáře, abychom zajistili vyvážený a objektivní obsah, potlačujeme propagaci PRAMu jako organizátora a PR Brunch profilujeme jako nezávislý zdroj informací a platformu pro sdílení oborových zkušeností. Nezávislost podtrhuje účast odborníků z významných firem v panelových diskuzích.

PR Brunch má organizačně pevnou strukturu, obsahuje uvedení do problematiky, představení konkrétních případových studií, panelovou diskusi a networking. Akce trvá 2,5 hodiny.

Vedle záměru edukovat PR profesionály a zlepšování úrovně oboru PR v ČR, je vedlejším žádoucím efektem propagace značky obou organizátorů.

Ke komunikaci PR Brunche jsme zřídili doménu prbrunch.cz, jež obsahuje informace o jednotlivých setkáních včetně možnosti stažení edukativních materiálů. Za účelem propagace brunchů realizujeme integrované kampaně zahrnující komunikaci v tradičních médiích a na sociálních sítích s využitím audiovizuálního obsahu a newsletteru na čtenáře Médiáře a komunitu, která se kolem platformy PR Brunch tvoří.

Po každém brunchi sdílíme s účastníky a registrovanými na prbrunch.cz prezentované materiály, čímž stále rozšiřujeme zájmovou komunitu. Komunikaci doplňuje pravidelný newsletter s tipy na efektivní podnikovou komunikaci.
 

Výsledky

PR Brunch dosud navštívilo na 200 PR profesionálů. V rámci panelových diskuzí brunche hostily řadu PR osobností z organizací, jako jsou Tescoma, Kofola, TON, Nestlé, Siemens, atd.

Reportáže na Médiáři dosud zaznamenaly na 4700 návštěv a engagement na sociálních sítích činí přes 2300 reakcí. V době konání brunchů směřuje 50 % návštěvníků webu Pram.cz na mikrostránky jednotlivých seminářů. Materiály si stáhlo přes 560 jednotlivců, kteří se PR Brunche dosud nezúčastnili.

Kapacita posledních brunchů byla naplněna vždy během pěti dnů od spuštění registrace.

badge

Česká cena za PR

Zaujalo vás naše řešení?

Rádi pro vás navrhneme řešení na míru.

Kontaktovat

Další případové studie