Nastavení soukromí
Preciosa Net Promoter Score
více
Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.
Těšíme se na viděnou.
Se společností NTT, globálním poskytovatelem technologických řešení, spolupracujeme už od roku 2012. Od roku 2017 jsme se více soustředili na její komunikaci na sociálních sítích.
PRAM pro společnost NTT Czech Republic spravuje sociální sítě, a to především profil na LinkedInu. Její cílovou skupinu tvoří mnohdy specifické pozice v konkrétních vertikálách, které není jednoduché běžnými způsoby zasáhnout. Proto Pram navrhl proškolit zaměstnance společnosti v oblasti Social Sellingu, jehož cílem bylo naučit zaměstnance snadnou a efektivní formou získávat nové leady. Prvním krokem bylo ukázat, že právě osobní profily na LinkedInu jsou ideální cestou k rozvoji byznysu jednotlivých obchodníků.
Pram navrhl na míru školení Social Selling pro obchodní tým NTT Czech Republic, který se chystal využívat LinkedIn jako svůj obchodní nástroj. Školení mělo ukázat, jak je možné zvýšit dosah jednotlivých příspěvků a rozšiřovat síť kontaktů.
Školení na míru se zúčastnilo 25 zaměstnanců české pobočky NTT. Všichni tak získali potřebné informace, jak si vylepšit své osobní profily, jak efektivně publikovat posty a rozvíjet dál svou síť kontaktů právě díky LinkedInu. Školení se stalo součástí úvodního školení nových zaměstnanců NTT Czech Republic a LinkedIn se tak stal nezbytným doplňkem obchodních aktivit společnosti. Díky Linkedinu obchodníci NTT mohou vyhledávat ty nejlepší kontakty, navazovat nové obchodní vztahy a efektivněji rozvíjet byznys. Stejně tak školení pomohlo HR oddělení lépe vyhledávat talenty do společnosti.
Preciosa Net Promoter Score
víceSES Astra Strategické poradenství
víceRed Hat Marketing
vícePreciosa Public Relations
vícePanasonic Media relations
vícePortu Projekt
vícePR Brunch Semináře
víceLindab Reputační analýza
víceRohlík Řízení krize a ovlivňování legislativy
víceHORNBACH Tvorba ESG reportu
víceFilmBox Digitální komunikace
víceDieselgate Krizová komunikace
více