Nastavení soukromí
NTT Social Selling
více
Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.
Těšíme se na viděnou.
Společnost Lindab se řadí k předním světovým společnostem v oblasti vývoje, výroby a prodeje systémových řešení s kovovými profily pro stavebnictví. Od roku 1993 působí také v České republice, kde se věnuje výrobě stavebních komponentů a vzduchotechnice.
Společnost Lindab bojovala s vysokou fluktuací svých zaměstnanců a z několika interních dotazníků nevyvstal žádný konkrétní důvod, který by se dal napravit. Zároveň HR oddělení cítilo ztrátu důvěry zaměstnanců ve vedení společnosti, které bylo způsobeno nedávnými korporátními změnami. Proto se Lindab obrátil na agenturu PRAM, která připravila dotazník a z pozice třetí strany provedla 100 osobních rozhovorů se zaměstnanci.
Analýza byla provedena formou osobního pohovoru v prostorách společnosti Lindab na Praze 6. Cílem analýzy bylo zaměřit se na zhodnocení firemní kultury, reputaci a vnímání společnosti Lindab u zaměstnanců z různých oddělení. Výstupem byla reputační analýza, která vyhodnocuje získané odpovědi a přináší set doporučení. Jednotliví zaměstnanci byli dotazováni na základě stejně koncipovaného dotazníku, zároveň ale měli možnost subjektivního komentáře.
Díky tomu, že byl dotazník proveden třetí stranou a bez účasti nadřízených, byli zaměstnanci více ochotni rozpovídat se o tom, co jim na pracovišti chybí a vadí. Naprostá většina respondentů totiž svojí práci dělá ráda a váží si svých kolegů. A právě doporučení, která plynou z Reputační analýzy, obsahují jak drobné podněty pro zlepšení efektivnosti práce, tak zajímavé nápady, jak zaměstnance více k práci motivovat. Zaměstnanci díky provedené Reputační analýze získali pocit, že se o ně jejich zaměstnavatel stará a zajímá se o jejich potřeby.
NTT Social Selling
vícePreciosa Net Promoter Score
víceSES Astra Strategické poradenství
víceRed Hat Marketing
vícePreciosa Public Relations
vícePanasonic Media relations
vícePortu Projekt
vícePR Brunch Semináře
víceRohlík Řízení krize a ovlivňování legislativy
víceHORNBACH Tvorba ESG reportu
víceFilmBox Digitální komunikace
víceDieselgate Krizová komunikace
více