Are you interested in PR Brunch?

We organize this meeting three times a year. If you are interested in participating please leave us your contact details and we will be happy to invite you to the next one.

More

Thank you for your registration

The registration form was successfully sent.
We will send you more information within a week.

We look forward to seeing you!

Event

PR Brunch 8: Robotizace v PR

26. 4. 2018

Back to list of seminars

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádala koncem dubna další setkání PR Brunch. Tématem už osmého PR Brunche byla umělá inteligence, datová žurnalistika a automatizace jako motory současného public relations. Návštěvníci se dozvěděli, co je to „data driven PR“, jak využít robotizaci v PR, jak psát texty založené na datech, tak aby naše cílová skupina četla to, co číst chce. Nechyběly tipy a případové studie z praxe.

PR Brunch věnovaný robotizaci v PR se uskutečnil ve čtvrtek 26. dubna 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představil fakta o tom, proč je třeba se umělou inteligencí a robotizací v PR zabývat, jak jsou tyto nové trendy ve světě využívány, kolik pracovních pozic v budoucnosti zanikne, resp. nových vznikne, a ukázal, jak jednoduše začít datové PR a automatizaci využívat. Uvedl také případové studie z různých oborů ze své praxe.

I tentokrát byla součástí akce panelová diskuse za účasti dvou zajímavých osobností. Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky představil datovou žurnalistiku v PR jak z obecné, tak i praktické roviny. Druhým panelistou byl Tomáš Pluhařík, specialista na umělou inteligenci ze společnosti HuMaInn, který se věnoval nástrojům umělé inteligence v praxi PR.

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval se problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. A v neposlední řadě sedmý PR Brunch se zabýval komunikačním modelem PESO.

Chcete o našich eventech vědět více? Podívejte se na naše další akce a tipy na www.pram.cz/organizujeme.

Place-icon Kavárna Olive, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8
Time-icon 26. 4. 2018 v 09:00

Materials from the event

Please fill out the form so that we can send you materials from this event:

Thank you. We will send the requested materials from the event to your registered e-mail.