Máte zájem o PR Brunch?

Organizujeme toto setkání třikrát ročně. Pokud máte zájem o účast, nechte nám své kontaktní údaje a my Vás na příští rádi pozveme.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Event

PR Brunch 8: Robotizace v PR

26. 4. 2018

Zpět na seznam seminářů

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádala koncem dubna další setkání PR Brunch. Tématem už osmého PR Brunche byla umělá inteligence, datová žurnalistika a automatizace jako motory současného public relations. Návštěvníci se dozvěděli, co je to „data driven PR“, jak využít robotizaci v PR, jak psát texty založené na datech, tak aby naše cílová skupina četla to, co číst chce. Nechyběly tipy a případové studie z praxe.

PR Brunch věnovaný robotizaci v PR se uskutečnil ve čtvrtek 26. dubna 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představil fakta o tom, proč je třeba se umělou inteligencí a robotizací v PR zabývat, jak jsou tyto nové trendy ve světě využívány, kolik pracovních pozic v budoucnosti zanikne, resp. nových vznikne, a ukázal, jak jednoduše začít datové PR a automatizaci využívat. Uvedl také případové studie z různých oborů ze své praxe.

I tentokrát byla součástí akce panelová diskuse za účasti dvou zajímavých osobností. Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky představil datovou žurnalistiku v PR jak z obecné, tak i praktické roviny. Druhým panelistou byl Tomáš Pluhařík, specialista na umělou inteligenci ze společnosti HuMaInn, který se věnoval nástrojům umělé inteligence v praxi PR.

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřený na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval se problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. A v neposlední řadě sedmý PR Brunch se zabýval komunikačním modelem PESO.

Chcete o našich eventech vědět více? Podívejte se na naše další akce a tipy na www.pram.cz/organizujeme.

Place-icon Kavárna Olive, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8
Time-icon 26. 4. 2018 v 09:00

Materiály z eventu

Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu:

Děkujeme. Požadované materiály vám zašleme na váš e-mail.