Nastavení soukromí
Naše další odborné setkání, na kterém jsme se zaměřili na to, co je budoucností v PR, je již minulostí. Teď už víme, že PESO není jen španělská měna, PESO je model komunikace, který zohledňuje vývoj médií a zejména efektivitu vynaložených prostředků do médií.
- Vysvětlili jsme Vám, co je to PESO, jak vzniklo a jak se měří.
- Zaměřili jsme se na efektivitu v PR a uvedli výhody modelu PESO oproti všudypřítomnému AVE.
- Ukázali jsme Vám konkrétní příklady případových studií z praxe, na kterých lze demonstrovat, že PESO lze využít v jakémkoli oboru.
- I tentokrát jste nevynechali panelovou diskuzi - s Evou Němčkovou, Obchodní ředitelkou Feedo.cz a Štěpánem Jandlem, marketingovým Managerem Feedo.cz, a také s Lukášem Žďárským, spoluzakladatelem současného pražského fenoménu – Radlické kulturní sportovny a Vnitrobloku.
- Nebyli jste na našem PR Brunchi? Můžeme Vám zaslat užitečné materiály z tohoto PR Brunche nebo si přečtěte více v článku v Médiáři.
- Chcete o našich eventech vědět více? Podívejte se na naše další akce a tipy na www.pram.cz/organizujeme.
Materiály z eventu
Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu:
Děkujeme. Požadované materiály vám zašleme na váš e-mail.