Are you interested in PR Brunch?

We organize this meeting three times a year. If you are interested in participating please leave us your contact details and we will be happy to invite you to the next one.

More

Thank you for your registration

The registration form was successfully sent.
We will send you more information within a week.

We look forward to seeing you!

Event

PR Brunch 16: Nefinanční reporting, aneb jak z nepříjemné povinnosti udělat zajímavý komunikační nástroj

13. 1. 2022

Back to list of seminars

Šestnáctý PR Brunch vám ukázal, jaké výhody přináší publikování nefinančního reportingu.


Agentura PRAM Consulting ve spolupráci s Médiářem uspořádala ve čtvrtek 13. ledna již tradiční PR Brunch. Tentokrát byl hlavním tématem nefinanční reporting a vše co je s tímto tématem spojené. Brunch se zaměřil především na to, jakým způsobem mohou firmy využít povinnosti publikování nefinančního reportu, ve svůj prospěch.
S tematikou vás detailně seznámili Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialistka společnosti Lidl společně s tiskovým mluvčím společnosti Tomášem Mylerem, Martin Klofanda, spoluzakladatel Impact Metrics a Kristína Králiková, manažerka marketingové komunikace Preciosa Lighting.
 
Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, co vše by měl nefinanční reporting obsahovat a kdo musí naplnit povinnost jeho zveřejňování. Přestože se tento úkol týká především velkých korporací, jde o činnost, kterou mohou skvěle zužitkovat i středně velké a malé firmy. Dále prozradil tipy a strategie, díky kterým mohou firmy jasně a srozumitelně komunikovat své aktivity aby byly pro spotřebitele zajímavé.

Patrik Schober, managing partner PR agentury PRAM Consulting, zahájil PR Brunch a nastíní problematiku nefinančního reportingu a jeho možného využití v praxi.
Následovaly přednášky hostů, kteří se konkrétněji zaměřili na jednotlivá témata, které používají ve své praxi:

  • Eliška Froschová Stehlíková a Tomáš Myler z Lidlu představila přístup k nefinančnímu reportingu v retailu. Jak probíhal rozsáhlý stakeholder dialog, jaká témata vyšla jako relevantní a jak se žije s vysoko nastavenou laťkou po několika cenách za reporting.
  • Martin Klofanda z firmy Impact Metrics, která se zaměřuje na rating udržitelnosti dle ESG kriterií vysvětlil, jak a jaká data sbírají, jak s nimi pracují a proč je důležitý dialog s firmami.
  • Kristína Králiková z Preciosa Lighting ukázala jak může vypadat sustainability report firmy, která nemá povinnost takový report publikovat, zároveň jej však využije pro svou komunikaci a obchodní účely.
     

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.

Pokud se chctete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.

 

Place-icon Magenta Experience Center, Arkády Pankrác - přízemí u bočního vchodu z ulice Hvězdova
Time-icon 13. 1. 2022 v 09:00

Materials from the event

Please fill out the form so that we can send you materials from this event:

Thank you. We will send the requested materials from the event to your registered e-mail.