Máte zájem o PR Brunch?

Organizujeme toto setkání třikrát ročně. Pokud máte zájem o účast, nechte nám své kontaktní údaje a my Vás na příští rádi pozveme.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Event

PR Brunch 14: Customer Journey

18. 6. 2020

Zpět na seznam seminářů

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem pořádá 18. června další ranní PR Brunch.

Tentokrát se akce bude věnovat komunikačním kampaním, ve kterých PR pomáhá vytvářet lead generation a jak k takovým kampaním získat vedení firem.

Mezi prezentujícími budou: Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace CZ/SK Plzeňský Prazdroj, Ondřej Krátký, spoluzakladatel a CEO Liftago, a dále Dominik Hrodek, marketingový ředitel Deloitte Legal.

Návštěvníci PR Brunche se dozvědí jak správný obsah a komunikační nástroje pomohou firmě provést zákazníka procesem od seznámení se s produktem až po jeho nákup. Prozradí tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představí konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod dané firmy či na budování brandu.

Nejen tato témata budou diskutovánay na čtrnáctém PR Brunchi a proto se na něj neváhejte registrovat:

Zaregistrovat se

Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity a účastnického poplatku.

PR Brunch věnovaný tématu customer journey proběhne ve čtvrtek 18. června 2020 od 9.00 hodin v kavárně MOJO na ulici Karolinská 1. Celý prostor i občerstvení budou přizpůsobeny současné situaci a nařízením.

Patrik Schober, managing partner PR agentury PRAM Consulting, zahájí PR Brunch a vysvětlí návštěvníkům více o provázání komunikačních kampaní s obchodními výsledky organizací.

Následovat budou přednášky tří hostů:

  • Jitka Němečková nás seznámí s B2C případovou studií Plzeňského Prazdroje, která měla vliv na spotřebu jedné konkrétní značky piva.
  • Ondřej Krátký bude prezentovat přístup ke komunikaci ve startupu, ve kterém je třeba komunikovat jak na dodavatele i zákazníky a to tak, aby komunikace měla přímý vliv na celý byznys model projektu.
  • Dominik Hrodek se podělí o své zkušenosti s nastavením komunikace při propojení lead managementu a employer brandingu.

 

Celý PR Brunch bude postaven na principech NOCOVID.

 

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu.

Pokud se chtete registrovat k odběru newsletteru a aktuálních informací ohledně PR Brunche, kontaktujte nás na prbrunch@pram.cz.

 

Place-icon Kavárna MOJO, Karolinská 1
Time-icon 18. 6. 2020 v 09:00