Nastavení soukromí
Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádala 4. září další ranní PR Brunch.
Tentokrát se akce věnovala firemnímu „dělání dobra“.
Mezi prezentujícími byli: Martin Hošek, ředitel marketingu J&T Banky a spoluzakladatel charitativní značky Maappi
a dále Václav Sochor, manažer oddělení komunikace skupiny Tipsport.
Pod CSR se někdy schová jakákoliv bohulibá činnost firmy, jedná se však vždy jen o CSR? Jaké jsou jednotlivé formy „dělání dobra“ a společenské odpovědnosti firem? Měli bychom CSR aktivity komunikovat, resp. které z aktivit komunikovat a které již ne? A jaké způsoby a komunikační kanály použít? V neposlední řadě bychom měli vědět, jaká je jejich hodnota a jak měřit užitek těchto aktivit.
Nejen tyto otázky a témata byla diskutována na dvanáctém PR Brunchi.
Materiály z eventu
Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu:
Děkujeme. Požadované materiály vám zašleme na váš e-mail.