Event

PR Brunch 9: Krizová komunikace v období změn

6. 9. 2018

Zpět na přehled eventů

Devatý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat v době dlouhodobých změn ve vašem odvětví.

Agentura Pram Consulting společně s Mediářem uspořádala začátkem září další setkání PR Brunch. Téma už devátého PR Brunche se zaměřilo na krizovou komunikaci v době, kdy určité odvětví hospodářství prochází dramatickými změnami a jakou roli v těchto změnách a strategii celé organizace může hrát komunikační oddělení. Účastníci se dozvěděli, jak odhalit možnou krizi ještě před tím než začne, jak krizovou situaci zmírnit, pokud již propukla, jak bránit a možná i vylepšit vaši reputaci během krizové situace. Nechyběly tipy a případové studie z praxe. 

PR Brunch věnovaný krizové komunikaci se uskutečnil ve čtvrtek 6. září 2018 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, návštěvníkům představil fakta o tom, proč jsou třeba PR profesionálové schopni předvídat krizi a měli by být vedoucí silou v organizaci při změnách na trhu a ve vašem odvětví. Uvedl také případové studie z různých oborů ze své praxe.

I tentokrát se účastníci mohli těšit na panelovou diskuzi - představíly se tři úspěšné osobnosti ze tří různých oblastí. Každý z nich představil přístup ke krizové komunikaci ve své PR praxi.

  • Andrea Brožová, Manažerka firemní komunikace firmy Nestlé se zabývala krizovou komunikací v potravinářství.
  • Hana Hejsková, specialistka na krizovou komunikaci a dlouholetá mluvčí ČSA a O2, představila komunikaci v období dlouhodobé krize ovlivňující celé odvětví.
  • Pavel Vlček, PR manažer v mBank a předseda výkonného výboru PR Klubu, hovořil o tom, jak pracovat s reputací v tak konkurenčním prostředí jakým je finančnictví.

 

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřen na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý měl téma jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý v lednu představil komunikační model PESO. A zatím poslední, osmý PR Brunch se věnoval využití umělé inteligence v PR.

Place-icon Kavárna Olive, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8
Time-icon 6. 9. 2018 v 09:00

Materiály z eventu

Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu:

Děkujeme. Požadované materiály vám zašleme na váš e-mail.