Event

PR Brunch 12: Jak komunikovat CSR

4. 9. 2019

Zpět na přehled eventů

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádala 4. září další ranní PR Brunch.

Tentokrát se akce věnovala firemnímu „dělání dobra“.
Mezi prezentujícími byli: Martin Hošek, ředitel marketingu J&T Banky a spoluzakladatel charitativní značky Maappi
a dále Václav Sochor, manažer oddělení komunikace skupiny Tipsport.

Pod CSR se někdy schová jakákoliv bohulibá činnost firmy, jedná se však vždy jen o CSR? Jaké jsou jednotlivé formy „dělání dobra“ a společenské odpovědnosti firem? Měli bychom CSR aktivity komunikovat, resp. které z aktivit komunikovat a které již ne? A jaké způsoby a komunikační kanály použít? V neposlední řadě bychom měli vědět, jaká je jejich hodnota a jak měřit užitek těchto aktivit.

Nejen tyto otázky a témata byla diskutována na dvanáctém PR Brunchi.

 

Place-icon Kavárna MOJO, Karolinská 1
Time-icon 4. 9. 2019 v 09:00

Materiály z eventu

Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu:

Děkujeme. Požadované materiály vám zašleme na váš e-mail.