Event

PR Brunch 11: Jak měřit PR aneb jak dokázat Jitce z finančního, že PR fakt má cenu

25. 4. 2019

Zpět na přehled eventů

Jedenáctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting představil nové způsoby měření PR a reputační analýzu.

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem a společností Monitora pořádala 25. dubna další ranní PR Brunch. Tentokrát se akce věnovala tématu měření PR a diskuzi s dvěma hosty: Václavem Koukolíčkem, PR manažerem Tesca a Jiřím Šebkem, PR manažerem britské ambasády v Praze.

PR se už od samého počátku potýká s jedním velkým problémem – jak ho vlastně změřit? Snad každý z nás se totiž alespoň jednou octnul na schůzce několika oddělení, na kterém zaznělo: „Takže čím vlastně PR přispívá?“ Lidé, kteří se ale komunikaci nevěnují, si často neuvědomují, že PR je dnes nedílnou součástí každého byznysu a je schopno společnost rozvinout a podpořit i jiná oddělení.

Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, jak funguje tzv. reputační analýza a jak správně nastavit cíle PR kampaní a projektů.

PR Brunch věnovaný měření PR proběhl ve čtvrtek 25. dubna 2019 od 9.00 v kavárně MOJO na ulici Karolinská 1.

Aktuálně materiály a podklady z PR Brunche zpracováváme a zašleme vám je hned, jakmile budou dokončeny.

Place-icon Kavárna MOJO, Karolinská 1
Time-icon 25. 4. 2019 v 09:00

Materiály z eventu

Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu:

Děkujeme. Požadované materiály vám zašleme na váš e-mail.