Event

PR Brunch 11: Jak měřit PR aneb jak dokázat Jitce z finančního, že PR fakt má cenu

25. 4. 2019

Zpět na přehled eventů

Jedenáctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting vám představí nové způsoby měření PR a reputační analýzu.

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá 25. dubna další ranní PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat tématu měření PR a diskuzi s dvěma hosty: Václavem Koukolíčkem, PR manažerem Tesca a Jiřím Šebkem, PR manažerem britské ambasády v Praze.

PR se už od samého počátku potýká s jedním velkým problémem – jak ho vlastně změřit? Snad každý z nás se totiž alespoň jednou octnul na schůzce několika oddělení, na kterém zaznělo: „Takže čím vlastně PR přispívá?“ Lidé, kteří se ale komunikaci nevěnují, si často neuvědomují, že PR je dnes nedílnou součástí každého byznysu a je schopno společnost rozvinout a podpořit i jiná oddělení.

Návštěvníci PR Brunche se tedy dozvědí, jak funguje tzv. reputační analýza a jak správně nastavit cíle PR kampaní a projektů.

PR Brunch věnovaný měření PR proběhne ve čtvrtek 25. dubna 2019 od 9.00 v kavárně MOJO na ulici Karolinská 1.

Máte zájem dozvědět se více o tom, jak správně změřit své komunikační úspěchy? Zaregistrujte se prostřednictvím formuláře na pravé straně!

Place-icon Kavárna MOJO, Karolinská 1
Time-icon 25. 4. 2019 v 09:00

Registrace

Omlouváme se, ale kapacita registrací pro tento event byla vyčerpána.