Event

PR Brunch 10: Storytelling

10. 1. 2019

Zpět na přehled eventů

Desátý PR Brunch s agenturou Pram Consulting přiblížil jak komunikovat pomocí vyprávění příběhů.

 

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem uspořádala začátkem ledna další setkání PR Brunch. Tématem v řadě již desátého PR Brunche byl storytelling.

PR profesionálové byli vždy vypravěči příběhů, ale způsob, jakým chtějí lidé konzumovat média a získávat z nich informace, se oproti minulosti výrazně změnil. Dochází k transformaci ve storytellingu. Aby komunikace měla kýžený efekt, musí být obsah jednoduše stravitelný a podaný v různých formách.

Návštěvníci PR Brunche se dozvěděli, jak stavět příběhy v B2B i B2C komunikaci, jaké lze pro storytelling využívat komunikační kanály a jak storytelling zakomponovat do komunikačních kampaní, aby byly efektivní. Nechyběly ani tipy a případové studie z praxe. 

PR Brunch věnovaný storytellingu proběhl ve čtvrtek 10. ledna 2019 od 9.00 v kavárně Olive Food v ulici Karolinská v prostorách Danube House v Praze 8.

 

Patrik Schober, managing partner PR agentury Pram Consulting, nabídl návštěvníkům fakta o tom, jak vypadá správný storytelling, proč je důležitým prvkem v komunikaci každé firmy a jak na něm lze postavit komunikační kampaň, aby byla efektivní součástí obchodního procesu firmy. Uvedl také ze své praxe případové studie z různých oborů.

I tentokrát se účastníci mohli těšit na panelovou diskuzi - představily se dvě úspěšné osobnosti, které storytelling využívají ve své praxi.

  • Prvním panelistou byl Miloš Čermák, šéfredaktor iHNed.cz, který vysvětlil, jakým způsobem novináři staví příběhy pro svá média.
  • Dalším Martin Hošek, marketingový ředitel J&T Banky, který se věnoval storytellingu z pohledu korporátního prostředí.

 

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Podívejte se na informace z našich předchozích PR Brunchů. První PR Brunch byl zaměřen na PR ve vztahu k lepším prodejům. Druhý byl o employer brandingu. Třetí se zabýval vizuálním obsahem v PR. Čtvrtý vysvětlil, jak na média v roce 2017. Pátý se zabýval problematikou konverze kampaní. Šestý, zářijový, nabádal ke kreativitě v PR. Sedmý loni v lednu představil komunikační model PESO. Osmý PR Brunch prozkoumal v dubnu 2018 možnosti využití umělé inteligence v PR. Zatím poslední, devátý PR Brunch se věnoval krizové komunikaci.

Place-icon Kavárna Olive, Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8
Time-icon 10. 1. 2019 v 09:00

Materiály z eventu

Vyplňte prosím formulář, abychom vám mohli zaslat materiály z tohoto eventu:

Děkujeme. Požadované materiály vám zašleme na váš e-mail.