Leadership Lab

Využijte public relations k ovlivnění všech stakeholderů

Zpět na seznam školení

 

... aktivity, díky kterým inspirujete vaší cílovou skupinu k akci.

 

Zajistěte, aby vaše skvělé nápady a produkty pochopili zákazníci, zaměstnanci, partneři a investoři

 

Velice často se za public relations považuje pouze vztah s médii. Této aktivitě se však říká Media relations. Jaké aktivity tedy public relations obsahuje a čeho s nimi můžeme dosáhnout? Jaký je rozdíl mezi public relations a reklamou? Public relations je obsáhlá disciplína, která využívá širokou škálu nástrojů a aktivit, které můžete využít při řízení společnosti z pohledu interních i externích cílových skupin a tím si zajistit jednodušší pochopení vašich kroků.   

Naučíte se, jaké nástroje a aktivity využívat, aby avaše nápady a produkty pochopila vaše cílová skupina a zároveň ji to inspirovalo k aktivitě, která následně povede k realizaci obchodu. Zároveň se naučíte, jak všechny aktivity plánovat, řídit a hlavně vyhodnocovat, tak abyste si byli schopni analyzovat efektivitu prováděných aktivit.

 

Celým školením vás provede Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting.

 

Registrujte se na leadershiplab@pram.cz.