Leadership Lab

Customer Journey

Zpět na seznam školení

Naučte se využívat public relations pro lead generation

 

Současné firmy vidí public relations ve velké míře jako nástroj ke zvyšování prodejů svých výrobků a služeb. Jde přitom o druhé nejčastější očekávání, které si manažeři českých firem s PR agenturami spojují, hned po klasickém zajišťování pozitivního obrazu v médiích. To, že se firma začne více soustřeďovat na obsah, digitální komunikaci a sociální sítě, ještě neznamená, že jí to zvýší příjmy. Tyto aktivity musí být provázány s komunikační kampaní, která má tvorbu příjmů vytyčenou ve svých konečných cílech.

Naučíte se, jaké nástroje a aktivity využívat, aby vaše nápady a produkty pochopila vaše cílová skupina a zároveň ji to inspirovalo k aktivitě, která následně povede k realizaci obchodu. Zároveň si osvojíte, jak všechny aktivity plánovat, řídit a hlavně vyhodnocovat, abyste si byli schopni analyzovat efektivitu prováděných aktivit.

 

Celým školením vás provede Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting.

 

Registrujte se na leadershiplab@pram.cz.