Zajímáte se o trendy v PR?

Jsme jedna z nejprogresivnějších PR agentur. Pokud Vám můžeme jakkoli pomoci, nechte nám své kontaktní údaje a my Vás budeme kontaktovat.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Výsledky Indexu důvěry odhalily trendy pro rok 2021

Blog > Detail článku

8. 12. 2020

Index důvěry poukázal na nástup nových trendů v komunikaci firem

 

Letošní rok vnesl do světa byznysu turbulentní změny. Fungování mnohdy léta zajetých pořádků se doslova ze dne na den proměnilo. Tam, kde byly do detailu rozpracované plány nastala improvizace, firemní porady se ze zasedacích místností přesunuly do obývacích pokojů. Není divu, že každoroční průzkum Indexu důvěry známý jako Worldcom Confidence Index realizovaný skupinou komunikačních agentur „The Worldcom Public Relations Group“, poukázal na výrazné přeskupení priorit a nástup nových trendů.

 

 

Ze závěrů sledování následně vznikl Index důvěry. V roce 2021 bude osvojení nových dovedností a snaha vyjít novým trendům vstříc důležitější než kdy jindy. Rádi vás na této cestě doprovodíme s naší sérii školení Leadership Lab zaměřující se na všechny aspekty chování lídrů.

 

 

Predikce vyplývající z Indexu důvěry

 

V příštím desetiletí se transformuje až jedna miliarda pracovních míst jako důsledek 4. průmyslové revoluce. Pandemie tento proces ještě urychlila minimálně o dva roky. Podle Indexu důvěry se tématem číslo jedna stala důvěra ve schopnost firem zvyšovat kvalifikaci a rekvalifikovat své zaměstnance. V porovnání s rokem 2019 to představuje skok o 16 míst vpřed. Česká republika se v žebříčku 36 zkoumaných zemí nachází až v poslední třetině. Získejte náskok a investuje do vzdělání svých kolegů! Vybírejte z našich školení.

 

Přesun mnoha zaměstnanců na home office se odrazil na vyšší míře konzumace médií. V porovnání s rokem 2019 se důvěra, dle indexu, v dopad a roli médií dramaticky zvýšila. Správná komunikace s médii se stává jedním z pilířů úspěšného podnikání. V našem mediálním tréninku se naučíte, jak komunikovat s médii, vystupovat před kamerou a nenechat se zaskočit dotazy novinářů.


 

 

Environmentální témata jasně získávají na popularitě. Podle Indexu důvěry si snižování produkce plastů a další otázky udržitelnosti získaly 4. místo. Stejně tak význam tématu globálního oteplování vzrostl mezi lídry o 15 %. Jasný postoj firem k otázkám udržitelnosti bude v roce 2021 pro úspěšné budování značky klíčový. V našem školení o společenské odpovědnosti a udržitelnosti vám pomůžeme nastavit tyto aktivity tak, aby pomáhaly, tam, kde je třeba, a zároveň podporovaly váš brand. 

 

Nejdůležitějším publikem jsou v očích lídrů influenceři. Důvěra v jejich důležitost vzrostla v roce 2020 o 51 %. Výsledkem je uvolnění firemní kontroly nad obsahem, což influencerům poskytuje mnohem větší volnost v komunikaci se svou cílovou skupinou. Práce s influencery bude v dalších letech klíčovou součástí všech firemních komunikačních strategií.Na školení o Social Sellingu vám ukážeme, jak využít potenciálu sociálních sítí a práce s influencery jak v oblasti B2B, tak i B2C. 

 

Rok 2021 se nezadržitelně blíží a už teď je jisté, že výzev, které přinese, nebude málo. V našem Leadership Labu vám pomůžeme nejen se připravit, ale získat náskok před konkurencí.

Pojďme si krátce zavolat a společně vymyslíme, ve které oblasti bychom vám mohli pomoci. Kontaktujte nás na pram@pram.cz



 

Zdroj: The Worldcom Confidence Index 2020, Global Report