Data-driven storytelling #2: Praktické tipy: PAID, EARNED, SHARED a OWNED MEDIA

Blog > Article detail

6. 8. 2018

Data-driven storytelling vám umožní poskytnout redakční a tvůrčí rámec pro oslovení správného publika s příběhy, které jsou pro ně důležité, a to s využitím obsahově osvědčených postupů a angažovaností publika. Důležitým krokem v celém procesu je vybudování modelu sociální správy, který zajistí, aby veškerý obsah byl v souladu s brandem / korporátní politikou.

Můžete:

  • Využít data k upřednostnění dosahu médií, pochopit aktuální směr mediálního publikování a vytvářet obsah řízený daty z publika.
  • Implementovat placená média mezi publikum, které si přeje vidět váš obsah.
  • Používat analytické nástroje, které určují nejlepší cílení na sociálních kanálech, na základě chování a konverzací publika – kde tráví svůj čas, které mediální výstupy se jim líbí, sledují a mluví o nich.
  • Využívat, trénovat a mobilizovat influencery, aby se účastnili a vyprávěli příběhy o značce a aktivovali je prostřednictvím paid, earned, shared a owned mediálních kanálů.
  • Poskytovat vlastní úhel pohledu k aktuálním tématům i obsahu a zjišťovat, zda je pro lidi zajímavý.

Některé platformy vám umí oznámit, zda je obsah optimálně přizpůsoben čtenářům ještě předtím, než obsah zveřejníte. Buďte proaktivní, měňte obsah na základě konkrétní zpětné vazby, namísto pouhých odhadů. Existují datové nástroje, které vám ukáží sítě vlivu jednotlivců. Vidíte tak, jaké informace uživatelé upřednostňují, a které můžete oslovit s prémiovým obsahem zacíleným na jejich skutečné zájmy. Veškerou konverzaci je třeba sledovat, reagovat na ni, reportovat a stupňovat. Měřte pravidelně úspěch a vracejte do procesu neustálé učení. Krása data-driven storytellingu nespočívá v zachycení trhu, ale ve specifikaci publika, které je pro vás důležité, s obsahem přizpůsobeným tomu: kdo jsou, kde jsou a o co mají zájem. To vám umožní získat co nejvíce z vašeho rozpočtu při realizaci integrovaných, extrémně zaměřených a vysoce efektivních sdělení způsobem, který lze snadno sledovat a vylepšovat.

Tento přístup umožňuje výzkum a analýzu publika v reálném čase na Paid, Earned, Shared a Owned médiích.

Několik praktických tipů:

Nízká účast na značce, nízký zájem, malý rozpočet


1. EARNED MEDIA

  • Přidejte influencery na Twitter seznam; začněte s angažovaností
  • Rozdělte influencery na základě jejich dominantních témat, zaměření nebo kategorií
  • Sledujte příslušné influencery na Twitteru, LinkedInu a přihlaste se k jejich blogům
  • Zapojujte se pravidelně; retweetujte a lajkujte oblíbený influencerův obsah, sdílejte jeho dlouhý obsah/článek ze značkových kanálů

2. SHARED MEDIA

  • Vytvářejte personalizovaný obsah (sociální karty) zaměřený na influencery, který odkazuje na jejich obsah
  • Označujte influencery na veškerém kreativním obsahu, který se týká jejich dominantních témat nebo zaměření
  • Přidávejte influencery do vlastních panelů a sledujte, jaká témata jsou trendová- obsah, témata, klíčová slova a sdílená média

 Vysoká účast na značce, vysoká angažovanost, vysoký rozpočet


3. PAID MEDIA

  • Nahrajte úplný seznam influencerů na vlastní Twitter publikum
  • Zaměřte se na kreativní influencery, s obsahem extrahovaným z poslechového panelu
  • Získané přehledy z panelu publika použijte jako vstupy pro cílení na klíčová slova / zájmy na Twitteru a Facebooku
  • Zvyšte influencerem generovaný obsah za využití placených médií nebo obsahové syndikace

4. OWNED MEDIA

  • Hodnota značky (web, blog, redakce) má vliv na zobrazení obsahu vlastněného média
  • Pozvěte influencery, aby se zúčastnili konverzace uvnitř komunit (hlavně pro B2B a technologie)
  • Pozvěte influencery na blog a zesilte dosah obsahu využitím placených médií (placené tweety, syndikování obsahu atd.)

Model data-driven storytellingu

Znalost publika a trhu

  • Aktivace Paid médií

Pomoci analytických nástrojů můžete, na základě chování a konverzací uživatelů určit nejlepší zacílení na sociálních sítích - kde tráví svůj čas, jaké mediální výstupy se jim líbí, jaké sledují a o čem mluví.

  • Influencer Marketing

Využívejte, trénujte a mobilizujte vlivné influencery, aby se mohli účstnit kampaní a vyprávět příběh značky.

Aktivujte je prostřednictvím paid, earned, shared a owned médií.

Sociální příběh & Kanálová strategie

Poskytněte redakční a tvůrčí rámec, abyste oslovili správné publikum se správnými příběhy, které jsou pro ně důležité, a to s využitím osvědčených postupů, týkajících se tvorby obsahu a zapojením komunity.

Cílené Media Relations

Využijte data k upřednostnění dosahu médií, pochopte aktuální směr mediálního publikování a vytvořte obsah, který je řízen daty z publika.

Digitální správa

Vytvořte model sociální správy, který zajistí,aby veškerý obsah / reklamy byly v souladu se značkou, firemní kulturou a zajistěte, aby veškerá konverzace byla sledována, trackována, reportována, eskalována a bylo na ni odpovídáno.