Patrik Schober jmenován Osobností PR v soutěži Zlatý středník

Blog > Detail článku

19. 4. 2018

U příležitosti každoročního udílení cen Zlatý středník byla mezi patnáctkou oceněných firemních médií vyhlášena také „Osobnost PR“, kterou se stal Patrik Schober, řídící partner agentury PRAM Consulting.

Tradiční soutěž firemních médií Zlatý středník nezná letos pouze svých patnáct oceněných firemních médií, ale zná také svoji “Osobnost PR“, kterou se stal šéf agentury PRAM Consulting Patrik Schober.

Schober působí na české i zahraniční PR scéně již řadu let. Dlouhodobě prosazuje zvyšování etického chování mezi agenturami a rozvoj vzdělávacích aktivit v oboru Public Relations. Je zakladatelem a řídícím partnerem agentury PRAM Consulting, místopředsedou představenstva Asociace PR agentur (APRA) a především předsedou globálního představenstva Worldcom Public Relations Group, největší sítě nezávislých PR agentur s obratem půl miliardy dolarů, která sdružuje 130 agentur se čtyřmi tisícovkami PR profesionálů. 

Mimo tyto aktivity je také odpovědný například za soutěž Česká cena za PR (ČCPR), pravidelně vyučuje mediální komunikaci na Vysoké škole ekonomické v Praze ave spolupráci se serverem Médiář.cz organizuje oborová setkání nad zajímavými tématy v podobě série „PR Brunch“.

„V PR Klubu jsme chtěli ocenit nejen dlouholeté působení Patrika Schobera na českém trhu, ale právě také jeho mezinárodní aktivity, které pomáhají k rozvoji celého oboru, což je příklad hoden následování,“ okomentoval udělené ocenění předseda Výkonného výboru pořádajícího PR Klubu Petr Langer.

Ocenění Zlatého středníku 2017

Foto: PR Klub