Galerie obrazového materiálu našich klientů Galerie obrazového materiálu našich klientů

WORLDCOM PUBLIC RELATIONS GROUP PŘEDSTAVUJE NOVÝ E-BOOK URČENÝ MARKETÉRŮM

Praha, 29. července 2013 – Přední globální síť nezávislých PR agentur WORLDCOM Public Relations Group, vydala e-book, který má marketérům pomoci zorientovat se při vytváření strategie značky a pomoci jejímu rozvoji. “Global and Local Marketing Guide for CMOs: Edition 2013” odráží aktuální zkušenosti z prostředí marketingu a PR. Materiál, který je k dispozici bezplatně, je výsledkem práce 40 partnerských agentur z 15 zemí světa.

E-Book “Global and Local Marketing Guide for CMOs: Edition 2013” si můžete bezplatně stáhnout zde.

E-Book od Worldcomu je jednoduchý nástroj, kde každý najde to, co v rámci marketingu hledá. „Obsahuje zkušenosti z celého světa, je i cenným zdrojem aktuálních informací z různých odvětví, ať už je to automotive, finanční služby, zdravotnictví, retail a jiné,“ vysvětluje Patrik Schober, ředitel česko-slovenské agentury PRAM Consulting, která je zároveň členem Wordcomu. „Tento e-book je výbornou příručkou pro marketingové manažery, kteří působí na globální úrovni, ale i pro ty, kteří pracují víc lokálně,“ doplnil Schober. Součástí e-booku je například i 10 otázek, které by si měl položit každý marketér, než se pustí do globálních marketingových nebo PR kampaní.

E-book z dílny Worldcomu mapuje různé oblasti a trendy současného marketingu a PR. Průzkum, který byl součástí jeho přípravy, přinesl několik zajímavých zjištění. „Až 88 % respondentů preferuje v obchodní komunikaci e-mail, v komunikaci se zákazníky zase dominují sociální sítě, které považuje za nejlepší formu komunikace třetina dotázaných (34 %). Navíc až 76 % respondentů vidí dosah sociálních médií jako prioritu pro jejich organizaci a klienty,“ konstatuje Patrik Schober. Průzkum zároveň potvrdil, že jedničkou mezi sociálními sítěmi je Facebook, LinkedIn zase dominuje jako profesionální síť.


O Worldcom Public Relations Group

Worldcom Public Relations Group je přední sítí nezávislých PR agentur. 128 poboček po celémk světě  zaměstnává 1900 pracovníků ve 102 zemích na šesti kontinentech. Worldcom nabízí prostřednictvím svých členů služby 3286 klientům. Skupina vznikla v roce 1988.