Případové studie

Red Hat

Marketing

Otevřeni open sourcu

Vedle komplexního zajištění PR realizujeme pro giganta v oblasti otevřeného software, společnost Red Hat, i většinu marketingových aktivit. Povědomí o open source technologiích a značce Red Hat se nám na lokálním trhu daří zvyšovat i díky realizaci série vzdělávacích akcí zaměřených na obchodní i technické pozice, i díky pravidelným mailingovým kampaním. Ke správnému zacílení kampaní nám pomáhají lokální průzkumy povědomí a percepce open source technologií – minisurvey a průzkum mezi českými a slovenskými podniky.

600
Účastníků

na odborných seminářích a hans-on labech

400
Posluchačů

Výroční Red Hat Fórum

10
Technologických partnerů

Výroční Red Hat Fórum

700
Respondentů ročně

Multioborová mini survey zaměřená na percepci open source technologií v ČR a SK

334
Respondentů

z řad českých a slovenských podniků

7000
Aktivních kontaktů

mailingových kampaní

Popis problému

V rámci podpory obchodních aktivit společnosti Red Hat na lokálních trzích se zaměřujeme na rozvoj znalosti a důvěry v open source mezi českými a slovenskými podniky. Vedle úspěšné lokální spolupráce s univerzitami, pozice prestižního zaměstnavatele v oblasti IT a technologických úspěchů jednoho z největších světových vývojových center Red Hat v Brně komunikujeme konkrétní přínosy open sourcu a vzděláváme uživatele jednotlivých open source technologií.

Řešení

V kombinaci s klasickými PR nástroji se jako velmi účinné osvědčily jak technologicko-byznysové konference, tak pravidelné hands-on laby, na kterých se IT profesionálové z českých a slovenských podniků mohou zdarma s open source technologiemi blíže seznámit. Z výroční konference Red Hat Fórum se během pouhých dvou ročníků podařilo vytvořit prestižní událost ve světě českého a slovenského open source, kterého se jako sponzoři účastní globální technologické značky a jako posluchači sjíždí IT profesionálové z celé České republiky i Slovenska. Pozitivní odezvu zaznamenávají i pravidelné mailingové kampaně na témata nejpalčivějších problémů podniků s nastíněným možného řešením skrze IT, kterými oslovujeme české a slovenské instituce, a jejichž obsah dále propisujeme do klasického PR.  

Výsledky

Na seminářích série Red Hat Architects se pravidelně 6x do roka schází téměř 100 účastníků, mezinárodní konference Red Hat Fórum 2016 se účastnilo na 400 posluchačů a desítka zahraničních technologických partnerů. V rámci mailingových kampaní inspirujeme na 7000 aktivních kontaktů. Pravidelná mini survey zaměřená na povědomí o open source technologiích realizovaná na všech odborných akcích, kterých se Red Hat v ČR a na Slovensku účastní, průběžně přináší data o narůstajícím povědomí nejen o open source technologiích a jejich přínosech, ale také o Red Hat produktech. Ročně v rámci mini survey oslovíme na 700 respondentů. Nárůst důvěry v open source technologie a znalost značky Red Hat jednoznačně prokázal i průzkum zaměřený na percepci open source technologií, který jsme realizovali mezi 334 IT manažery a CxOs v českých a slovenských podnicích na podzim roku 2016.

Výsledky v bodech:

  • Účastníků na odborných seminářích a hans-on labech: 600
  • Výroční Red Hat Fórum 2016: 400 posluchačů a 10 technologických partnerů
  • Multioborová mini survey zaměřená na percepci open source technologií v ČR a SK: 700 respondentů ročně
  • Průzkum vnímání open source technologií 2016: 334 respondentů z řad českých a slovenských podniků
  • Aktivních kontaktů mailingových kampaní: 7000
badge

Worldcom PR Global Award

Zaujalo vás naše řešení?

Rádi pro vás navrhneme řešení na míru.

Kontaktovat

Další případové studie