Případové studie

Panasonic

Media relations

Vydrží -29 až 60 °C, můžou spadnout do vody i bláta, a nejednomu vojákovi už zachránili život – sexy ale rozhodně nejsou. Naopak, jsou jen pro opravdové drsňáky! Pro komunikaci odolných profesionálních notebooků Panasonic Toughbook a demonstraci jejich výhod široké veřejnosti jsme se v PRAM Consulting rozhodli využít spojení sportovců a extrémního prostředí vrcholů nepálských Himalájí. Projekt získal ocenění „Česká cena za PR“.

65
zveřejněných článků
1,5
milionu
celkový dosah kampaně
350
tisíc
celkové zhlédnutí seriálu v ČT
37 %
nárůst obchodní poptávky
ČCPR
Ocenění
 

Popis problému

Panasonic poskytl plán uvedení produktů na trh, ze kterého vyplynulo představení nového modelu odolného notebooku široké veřejnosti. V PRAMu jsme navrhli prezentovat jej novinářům na tiskové konferenci a propojit představení se všeobecně populárním tématem, které bude snadno pochopitelné a bude prezentovat výhody a schopnosti odolných notebooků Panasonic Toughbook.

Řešení

Na základě průzkumu jsme rozhodli o spojení s extrémními sportovci/cestovateli, kteří přinesou zkušenosti s odolností notebooků v extrémním horském prostředí a ve formě pochopitelné i pro technické laiky. Odolný notebook používali skialpinisti pro psaní reportáží, příspěvků na sociální sítě, zpracování fotografií a videí a celkové spojení se světem a rodinou. Po návratu z výpravy jsme uspořádali tiskovou konferenci, taktéž v drsném prostředí rockového clubu a střelnice, kde skialpinisti poutavě prezentovali novinářům své zážitky z cesty, zkušenosti s odolným notebookem a v jakém prostředí a podmínkách musel pracovat. 

Výsledky

  • 65 zveřejněných článků
  • 1.5 milionu – celkový dosah kampaně
  • 350.000 – celkové zhlédnutí seriálu v ČT
  • 37 % - nárůst obchodní poptávky
  • Ocenění ČCPR
badge

Česká cena za PR

Česká cena za PR

Zaujalo vás naše řešení?

Rádi pro vás navrhneme řešení na míru.

Kontaktovat

Další případové studie