Zajímáte se o případové studie?

Pokud nám zanecháte své kontaktní údaje, zašleme Vám takové, které s Vaším byznysem souvisí.

Více

Děkujeme za registraci

Formulář pro registraci byl úspěšně odeslán.
Nejpozději do týdne Vám zašleme bližší informace.

Těšíme se na viděnou.

Případové studie

FilmBox

Digitální komunikace

Společnost SPI International, provozovatele televizních kanálů FilmBox, podporujeme nejenom na poli PR, ale také v rámci digitální komunikace. Díky kampaním na online a sociálních médiích se nám za dobu naší spolupráce podařilo zvýšit povědomí o kanálech FilmBox a docílit nárůstu počtu předplatitelů. 

2
miliony

Počet oslovených televizních diváků oslovených za měsíc

10
tisíc

Počet unikátních návštěvníků minisite za měsíc

Popis problému

Na počátku všeho stála malá informovanost o nabídce televizních kanálů FilmBox – televizní diváci programovou nabídku neznali a někteří z nich nevěděli ani o kanálech FilmBox samotných. FilmBox proto potřeboval na českém i slovenském trhu více prorazit a získat si pozici cenově dostupného zdroje kvalitní televizní zábavy.

Řešení

V Čechách i na Slovensku jsme navrhli integrovanou kampaň na propagaci kanálů FilmBox a zaměřili se na nové předplatitele služby. Cílovou skupinu jsme zasáhli skrze minisite sledujfilmbox.czsledujfilmbox.sk a díky kampaním na Facebooku, bannerům, newsletterům, elektronickým programovým tipům, direct mailingu či video trailerům a soutěžní aplikaci. Všechny fáze kampaně měly za cíl přivést uživatele na minisite, ukázat snadnou cestu k objednání kanálů FilmBox a s pomocí zajímavých filmových upoutávek zajistit  jejich vyšší prodeje.

Výsledky

Kanály FilmBox zaznamenaly rekordní pokrytí ve výstupech našich partnerů – v rámci newsletterů, Facebooku, webů a magazínů operátorů bylo jen za poslední rok každý měsíc osloveno okolo 2 milionů TV uživatelů a minisite k tomu pravidelně navštívilo 10.000 unikátních uživatelů měsíčně. Díky úspěchu kampaně se jedná o tom, že se nová, lokálně vyvinutá mikrostránka, její layout a principy komunikace stanou standardem pro všechny země, kde jsou kanály FilmBox nabízeny.

Výsledky v bodech

  • Počet oslovených televizních diváků oslovených za měsíc: 2 000 000
  • Počet unikátních návštěvníků minisite za měsíc: 10 000

První tři měsíce kampaně:

  • Počet nových fanoušků na FB: 4 000
  • Týdenní rozpočet na FB kampaň: 1 500 Kč
  • Týdenní zásah na FB: 160 000 uživatelů
  • Dosah mediálních výstupů: 450 000 čtenářů / měsíčně
  • Nárůst počtu odběratelů kanálů FilmBox: o vyšší desítky tisíc

Zaujalo vás naše řešení?

Rádi pro vás navrhneme řešení na míru.

Kontaktovat

Další případové studie