Případové studie

FilmBox

Digitální komunikace

Společnost SPI International, provozovatele televizních kanálů FilmBox, podporujeme nejenom na poli PR, ale také v rámci digitální komunikace. Díky kampaním na online a sociálních médiích se nám za dobu naší spolupráce podařilo zvýšit povědomí o kanálech FilmBox a docílit nárůstu počtu předplatitelů. 

2
miliony

Počet oslovených televizních diváků oslovených za měsíc

10
tisíc

Počet unikátních návštěvníků minisite za měsíc

Popis problému

Na počátku všeho stála malá informovanost o nabídce televizních kanálů FilmBox – televizní diváci programovou nabídku neznali a někteří z nich nevěděli ani o kanálech FilmBox samotných. FilmBox proto potřeboval na českém i slovenském trhu více prorazit a získat si pozici cenově dostupného zdroje kvalitní televizní zábavy.

Řešení

V Čechách i na Slovensku jsme navrhli integrovanou kampaň na propagaci kanálů FilmBox a zaměřili se na nové předplatitele služby. Cílovou skupinu jsme zasáhli skrze minisite sledujfilmbox.czsledujfilmbox.sk a díky kampaním na Facebooku, bannerům, newsletterům, elektronickým programovým tipům, direct mailingu či video trailerům a soutěžní aplikaci. Všechny fáze kampaně měly za cíl přivést uživatele na minisite, ukázat snadnou cestu k objednání kanálů FilmBox a s pomocí zajímavých filmových upoutávek zajistit  jejich vyšší prodeje.

Výsledky

Kanály FilmBox zaznamenaly rekordní pokrytí ve výstupech našich partnerů – v rámci newsletterů, Facebooku, webů a magazínů operátorů bylo jen za poslední rok každý měsíc osloveno okolo 2 milionů TV uživatelů a minisite k tomu pravidelně navštívilo 10.000 unikátních uživatelů měsíčně. Díky úspěchu kampaně se jedná o tom, že se nová, lokálně vyvinutá mikrostránka, její layout a principy komunikace stanou standardem pro všechny země, kde jsou kanály FilmBox nabízeny.

Výsledky v bodech

  • Počet oslovených televizních diváků oslovených za měsíc: 2 000 000
  • Počet unikátních návštěvníků minisite za měsíc: 10 000

První tři měsíce kampaně:

  • Počet nových fanoušků na FB: 4 000
  • Týdenní rozpočet na FB kampaň: 1 500 Kč
  • Týdenní zásah na FB: 160 000 uživatelů
  • Dosah mediálních výstupů: 450 000 čtenářů / měsíčně
  • Nárůst počtu odběratelů kanálů FilmBox: o vyšší desítky tisíc

Zaujalo vás naše řešení?

Rádi pro vás navrhneme řešení na míru.

Kontaktovat

Další případové studie