PRAM Blog

Praha hostila partnery Worldcom Public Relations Group

Nejvýznamnější představitelé WORLDCOM Public Relations Group (Worldcom), přední světové sítě nezávislých PR agentur, se sešli v Praze na výroční konferenci, která letos nesla název “Czech Your Prospective”. Ve dnech 20. – 23. května si účastníci konference a jejich hosté vyměňovali své zkušenosti z oboru PR, sdíleli mezi sebou jeho specifika v různých regionech světa, navazovali nová partnerství a diskutovali o krátkodobých i dlouhodobých strategických cílech Worldcomu, včetně voleb členů představenstva, které se uskuteční na přelomu roku 2014 a 2015.

"Letošní konference byla významná nejen proto, že se nám podařilo setkat se s partnery z celého světa a rozvinout naši spolupráci a přátelství, ale také díky tomu, že se naše setkání uskutečnilo v době, kdy Worldcom jako organizace zažívá velký progres," řekl Patrik Schober, Managing Partner české agentury PRAM Consulting, která letošní ročník konference pořádala. "Klademe velký důraz na partnerství jednotlivých agentur a to, jak je naše organizace vnímána jako celek zvenčí. Worldcom je ideálním uskupením, v němž se v něm agentury rozvíjí a nacházejí silného partnera v podnikání,” dodal Patrik Schober.

Praha byla úžasným místem pro naše setkání, je totiž nejen výjimečným kulturním a historickým dědictvím, ale také moderní metropolí budoucnosti. Letošní konference měla ohromnou účast a všichni si užili její bohatý program,” řekla předsedkyně Worldcom Public Relations Group Stephanie Paul z agentury Philips Group v australském Brisbane.

Na konferenci vystoupily mimo jiné významné osobnosti českého a zahraničního PR a žurnalistiky. Mezi nimi například šéfredaktor časopisu Forbes Česko Petr Šimůnek nebo Erik Best, vydavatel Fleet Sheet, kteří hostům poskytli pohled na média a trh jak z české, tak globální perspektivy. Z oborových profesionálů stojí za zmínku přednáška Stephena Yeo, marketingového ředitele Panasonic Computer Products Europe, který hovořil o historii a výsledcích společnosti Panasonic a důvodech, proč spolupráce s Worldcomem pomáhá agenturám i jejich klientům.

 Worldcom partneři měli během konference možnost navštívit kromě regionálních mítinků také řadu workshopů a přednášek, mezi nejzajímavější patřila bezesporu prezentace o podnikání v Africe nebo diskuse o klíčových tématech agenturního managementu a rozvoji a spolupráci agentur vedoucí ke zlepšování služeb stávajícím klientům a získávání těch nových. 

Fotografie z průběhu konference ke stažení zde.


 O Worldcom Public Relations Group
Worldcom Public Relations Group je přední partnerskou sítí nezávislých PR agentur. 140 poboček po celém světě zaměstnává 1900 pracovníků ve 111 zemích na šesti kontinentech. Téměř 80 partnerských agentur Worldcomu sdílelo v roce 2012 svá obchodní doporučení napříč 90 klienty a vykázalo kombinované zisky ve výši 343 milionů amerických dolarů od celkem 3286 klientů. Skupina vznikla v roce 1988. Její partneři pracují jak pro lokální, tak mezinárodní a nadnárodní klienty při zachování flexibility a proklientského přístupu, který jim nezávislost umožňuje. Prostřednictvím Worldcomu mají klienti na vyžádání přístup k k hloubkovým komunikačním expertizám od odborníků, kteří rozumí jazyku, kultuře a zvyklostem jednotlivých oblastí, ve kterých působí.bJediným českým členem skupiny Worldcom je agentura PRAM Consulting. Více informací: http://www.worldcomgroup.com.

Spojte se s Worldcom PR Group na Facebooku www.facebook.com/worldcompr a LinkedIn www.linkedin.com/company/worldcom-public-relations-group.
Více informací naleznete na  www.worldcomgroup.comwww.worldcomprgroupemea.com.